Er du vår nye Prosjektleder?

Vi søker etter ny PROSJEKTLEDER til å styre våre byggeprosjekter fra start til overlevering.
.
Som prosjektleder vil du få administrative oppgaver knyttet til oppfølging av våre bolig- og hyttekunder, være støtte og ressurs for våre Boligkonsulenter, Byggeledere/bas`er, samt andre oppgaver som hører til dette.
.
   SØK PÅ STILLINGEN   
.
Stikkord for stillingen er god kundeoppfølging og kommunikasjon, og av hovedoppgaver nevnes:
– Kundeoppfølging fra byggestart til ferdigstillelse
– Holde oversikt og kontroll på kundeendringer i byggeprosessen
– Økonomistyring, prosjektledelse og dokumentstyring
– Kommunisere med kunder, byggeledere, bas`er og underentreprenører
– Ajourhold av faktureringsplaner og fremdriftsplaner

 

Du passer til stillingen dersom du;
– Er selvstendig, nøyaktig og strukturert
– Har gode kommunikasjonsegenskaper, skriftlig og muntlig
– Er utadvendt, har godt humør og takler en hektisk hverdag
– Har god tallforståelse og er god bruker av office-verktøy
– Er fleksibel og har stå på–vilje
– Bidrar sterkt til god kundebehandling
.
.
Ønsket kvalifikasjoner/erfaring:
– Prosjektledelse
– Administrasjonsarbeid/kontorledelse
– Eiendom/ megler/ byggebransjen
– Byggeledelse/ Byggteknisk kompetanse (ikke avgjørende, men positivt)
– Bruk av PC/MAC og CRM system
– Økonomi
.

Vi nevner samtidig at det er søkers personlige egenskaper som vektlegges mest.

.
Vi tilbyr:
– En spennende og utfordrende jobb i et solid selskap i vekst
– Et godt arbeidsmiljø med positive kolleger
– Skolering i våre systemer via Boligpartner
– Ansvarsfulle oppgaver
– Konkurransedyktige lønnsbetingelser

 

Søknadsfrist: 18.10.2019, og vi oppfordrer også kvinner til å søke denne stillingen! Er du en utadvendt strukturert person med godt humør, så ikke nøl med å ta kontakt for en hyggelig prat.
.

For mer info om stillingen, ta kontakt med:
Daglig leder Per-Egil Rese
Tlf/mob.: 32074411 – 977 01 002
E-post: post@byggteam-gol.no